index

早前跟朋友去了自制皮革小物,
其實一直都很想手作一下,但皮革要買一套工具,
而皮要一大塊的買..
所以還是去參加工作坊比較適合呢 
這是我第2次做皮革小物了,上次是証件套..
在家附近的青少年中心的免費堂做的..
過程太簡單所有複雜的導師都預早做好了..
我覺得很沒意思...

說回這次,其實相機帶比我感覺係幾易做..
但原來又不是我想像中的易...
好吧..去片!




一入工作坊就見到不少制成品,可以訂造也可上堂自己整


也有材料包及工具等等可以選購

長枱就是學員們整野既地方



首先要揀選皮 , 原來整唔同既野就要配返不同軟硬度的皮
例如我整相機帶要硬一點的,而散字包,化妝袋就可以軟身一點
- __ -其實揀到很氣餒,因為一開始導師只叫我們自己揀鍾意的皮,
揀完先講原來要配合埋軟硬度,揀左幾次都唔夠硬..最後皇天不負有心人..


就是你了..

喜歡它的紋路,有質感的!

跟個版剪成適合大小

一堆工具 

剪開一半再加白膠漿

用呢個不停地碌佢2個字.....

一開始覺得好好玩,其實都幾累
呢個動作係要碌平佢,令中間無空氣,否則捲曲相機帶時會有氣泡

由於時間的關係..一次過碌2條:D

另一款皮,紫紅色

碌平後~及修平條邊

要剪裁頭同尾

原本想設計成這樣的..但原來唔得..最後整左半圓弧形

要很很很用力,用槌
失焦了..很好..因為我又素顏了- . -"

話說工作室下一層是書店..很怕人上來投訴..



然後要用D液體令4邊光滑.要拎一支野不停磨佢(- . -我好似形容得有D衰)

未磨是凹凸不平


磨了後光滑很多

然後要上色...呢個係最花功夫...真係唔可以掂到表


終於都上晒色...

成形了~成形了~~~YEAH!!!!差打洞同穿帶

= __ =" 但係比我打到斜左...

如果整卡片套,銀包那些可以刻字..但相機帶無得刻..唯有玩下..

又係用搥打落去

我的相機大變身...原廠相機帶



登登~DIY 皮革相機帶~

ZOOM 


我自己好喜歡,
不過老實說,原廠果條比較舒服及隱陣..
但我對自己整既充滿信心!
下次要帶出街用下先^3^


這次分享到這裡,,
下一篇未想到寫什麼..
或者大家可以比D意見我呢~謝謝了~~


謝謝你們細心看完了
請各位支持一下
LIKE
我的FACEBOOK專頁吧

加入專頁有更多資訊,最新消息和動態
還有你們的回覆與支持會成為我的動力:]


LIKE♥我的FACEBOOK專頁吧  

   LIKE♥我的FACEBOOK專頁吧









歡迎合作試用 工作機會
歡迎聯絡:SUMATISUWONG@GMAIL.COM


arrow
arrow

    Sumatisu森麻徥梳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()