close

全城熱玩既 CANDY CRUCH...
姐係咁..我都係玩緊...仲卡關中,,不過都有少少野可以同大家分享既!
都借呢到同各大比我邀請然後一齊沉迷既朋友講聲唔好意思..

無限心心!!!!!有2個方法..

第1招(Samsung - Android適用..示範為NOTE2)

開始前先提一提大家
用左呢招,,儲落既心心會無晒..
所以只適用於走投無路既人使用(例如好似我咁連唔到去FACEBOOK要心心既人..)


1.在任何一版,手指各下劃入設定



2.應後去 應用程式管理員


3.係應用程式管理員裡面搵返 CANDY CRUSH SAGA


4.呢一步要最小心...
禁 清除數據就可以了!!


最後

入返去就發現又有5個心心^_^!!!

另外我既求救係連不到上FACEBOOK,已持續1星期....


仲有方法2
比較煩但全部機都可以用..
就係刪除個GAME再下載過.. lol



NEW 延伸閱讀:
『遊戲』Candy Crush Saga cheat 教學 (外掛)♥ 過關無難度 * 無限move 移動 心得
http://blog.yahoo.com/suma_tisu/articles/989927  



其實玩遊戲都學到野咖..
以下係係當中悟到既人生哲理..
我只有最後一點未做到..哈哈..
其他中晒!

Candy Crush Saga 的人生哲學又點止 8個?
1)難關經常有,只要別放棄,總會過。
2)想放棄時,看看走得比你前的朋友,人家過得了,你還擔心甚麼?
3)看人家總走得比自己快,但你有沒有想過人家付出了多少時間?
4)你要明白,有些人是比你幸運,很容易就過關,但撐住,幸運總會來。
5)不是每個人都會把心送給你,但當你先送人一顆,總有人會回應。
6)有些關口確實需要朋友幫忙,真正的朋友一定會幫你一把,把票送你繼續向前。
7)別把時間調快,因為欠的終歸要還。
8)失敗時總有很多引誘,很多捷徑,堅持住,咬緊牙關撐過去。
9)技術,實力什麼都不重要,只要有運氣,白痴都變天才。
10)困難是人生必經的階段,就如卡關一樣。
11)錢唔係萬能,但總能解決人生 99% 的問題。
12)每個人身邊總有個朋友會誇耀自己的成就,好像每比你行前多一關,身家就比你多一倍一樣。
13)然後幾經辛苦追上朋友,他會說「其實自己已經一早放棄遊戲」(事實是他一直卡住了)
14)刪除遊戲,然後你會發現,外邊的世界有更多好遊戲等著你!
Copy from - Android 資料雜誌

謝謝你們細心看完了
請各位支持一下
LIKE
我的FACEBOOK專頁吧
加入專頁有更多資訊,
正準備人數破100會送小禮物給各位呢^^
還有你們的回覆與支持會成為我的動力:]




其他部落格
YAHOO
theZtyle

歡迎合作試用 工作機會
歡迎聯絡:SUMATISUWONG@GMAIL.COM

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sumatisu森麻徥梳 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()